onsdag 27. august 2014

Avreise

Wæææ, nå er det faktisk onsdag! Selv om klokken bare er så vidt over 12 er det faktisk avreisedag.
Tiden har gått så utrolig fort siden jeg i det hele tatt søkte på CFC. Jeg kjenner reisefeberen begynner å komme nå!
Alle deltagerne på Fredskorpsets Youth Camp

De siste dagene skulle jeg egentlig vært i Oslo, men endte opp med å bli hjemme i Sandnes. Det var veldig godt å få være med venner og familie de siste dagene, og vi har hatt det kjempe koselig sammen.

En del av gjengen sammen med Pellegrino Riccardi!
Fantastisk foredrag. 
Den siste uken var CFC deltagerne på Youth Camp som jeg nevnte i forrige innlegg. Det var kjempe interessant og jeg lærte veldig mye nytt og viktig som jeg kan bruke fremover. Fredskorpsets Youth Camp slo alle forventninger og man fikk muligheten til å utfordre egne grenser, bli kjent med nye mennesker fra hele verden og samtidig bruke en del tid på å bli bedre kjent med resten av CFC gjengen.

I morgen reiser jeg til Oslo ganske tidlig, for å så møte resten av gjengen som allerede er i Oslo på Gardermoen. Gleder meg til å treffe den fantastiske gjengen igjen, og faktisk sette oss på flyet til Kenya. Ikke minst gleder jeg meg til å få treffe resten av CFC gjengen som kommer til Kenya fra Sør-Afrika, Kenya, Tanzania, Madagascar, Brazil og Nicaragua.


Brackenhurst Conference Centre
I dag fikk jeg lest programmet over hva vi skal gjøre i Kenya og det ser veldig bra ut! Vi skal bo på Brackenhurst Conference Centre en god del av oppholdet i Kenya, hvor vi skal ha informasjonsmøter, sikkershetsbriefing, lære mer om lederskap, klima og masse mer. Vi skal også ha forskjellige kulturkvelder hvor vi skal fortelle om Norge og lære mer om de andre nasjonalitetene og landene som er representert i CFC. Ikke nok med det skal vi også på noen turer som blant annet til Naivasha, Kajiado og Masai Mara. Dette blir spennende!


Lake Naivasha 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar